یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، مسئولان قضایی و قضات دادگستری انار به همراه تعدادی از خیرین شهرستان از زندان شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

به گزارش ” انارما ” ، بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، مسئولان قضایی و قضات دادگستری انار به همراه تعدادی از خیرین شهرستان از زندان شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید امام جمعه انارضمن دیدار با تعدادی از زندانیان ، خاطرنشان کرد: حضور در زندان فرصتی جهت خودسازی و برگشت به جامعه و ادامه تلاش وکار و فعالیت است.

در ادامه اختیارآبادی رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان با تاکید بر لزوم رسیدگی به خانواده زندانیان و عضویت آنان در انجمن حمایت از زندانیان گفت: افراد زندانی که با قرار بازداشت موقت و صدور حکم در زندان بسر میبرند، می‌توانند تحت پوشش انجمن زندانیان قرار گیرند.

وی گوشه ای از خدمات این انجمن را برنامه ریزی جهت ملاقات با خانواده زندانیان ، خدمات دهی به زندانیان بعد از آزادی آنان بمدت ۶ ماه ، تلاش برای أخذ رضایت شاکیان آنان و اعطا وام با سود ۴ درصد به زندانیان با همکاری صندوق رسالت دانست.

رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان اضافه کرد: در کنار این ها ، برنامه ریزی در جهت اختصاص کمکهای خیرین هر منطقه به زندانیان همان منطقه ، تحت پوشش قرار دادن خانواده های کلیه زندانیان جرائم غیر عمدی‌ و عمدی و مواد مخدر ، معرفی فرزندان زندانیان به مدارس جهت ثبت نام رایگان آنان ، معرفی به اداره جات دولتی و پرداخت قبوض آب . برق . گاز خانواده زندانیان(در صورت وجود اعتبار) و همچنین برنامه ریزی لازم در خصوص اعطا وام به زندانیان برای خرید دستگاه‌های تولیدی کوچک مانند چرخ خیاطی و همچنین خرید محصولات تولیدی آنان از سوی انجمن مورد حمایت قرار خواهند گرفت

وی در ادامه از خانواده های زندانیانی که تابحال عضو انجمن حمایت از زندانیان نشده اند تقاضا کرد با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی از فرد زندانی با حضور در دفتر انجمن واقع در رفسنجان، خیابان امیر کبیر ، روبروی بیمارستان امام خمینی(ره) نسبت به عضویت در انجمن اقدام نمایند.

در ادامه حجت الاسلام خواجه بهرامی رئیس دادگستری شهرستان انار ضمن تقدیر از خیرین شهرستان انار گفت: کمک به زندانیان منوط به حضور در جشن گلریزان نیست و کلیه هموطنان و خیران گرانقدر می‌توانند در هر زمینه که نیت کمک به زندانیان را داشته اند، اعم از: تهیه سبد خانوار برای زندانی ، پرداخت بدهی زندانی ،اعطای تسهیلات بلاعوض به زندانی و بر عهده گرفتن مخارجات فرزندان زندانی نسبت به واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رفسنجان کمک خود را برای زندانیان اعلام کنند.

در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره زندانیان با قضات شهرستان انار ، دستورات لازم را در خصوص تقاضاهای نامبردگان صادر فرمودند.

لازم بذکر است خیرین میتوانند جهت کمک به زندانیان از طریق شماره حساب بانک رسالت: ۱۰/۸۱۰۲۱۷۳/۱
شماره شبا :
IR460700001000228102173001
شماره کارت:
۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۰۹۵۵۳۵

اقدام و تصویر رسید واریزی و اعلام هزینه کرد و نوع خدمت به زندانی یا زندانیان را به شماره همراه ۰۹۱۳۳۹۲۹۱۵۱ در پیام رسان ایتا اعلام نمایند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی