یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، روز گذشته در بازرسی مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و درمان انار و پلیس امنیت عمومی شهرستان یک واحد غیر مجاز لیزر درمانی( لیزر پوست و بدن) که بدون مجوزهای لازم در حال فعالیت بود، پلمپ گردید. شایان ذکر است کلیه امور زیبایی همچون لیزر پوست، خال برداری و اقدامات تهاجمی […]

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، روز گذشته در بازرسی مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و درمان انار و پلیس امنیت عمومی شهرستان یک واحد غیر مجاز لیزر درمانی( لیزر پوست و بدن) که بدون مجوزهای لازم در حال فعالیت بود، پلمپ گردید.

شایان ذکر است کلیه امور زیبایی همچون لیزر پوست، خال برداری و اقدامات تهاجمی روی پوست حتما باید در محل های مجاز و تحت نظر پزشک انجام‌ گیرد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در راستای صیانت از سلامت عمومی شهروندان با مراکزی همچون آرایشگاههای بانوان که در امور درمانی مداخله نمایند برخورد خواهد شد.

از شهروندان گرامی درخواست می گردد هرگونه شکایت و یا گزارش خود در خصوص موارد دخالت در امور درمانی توسط افراد غیر متخصص را به واحد نطارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان با شماره ۰۳۴۳۴۳۸۳۰۰۵ داخلی ۱۱۵ و‌یا با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان بگذارند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی