یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی قضایی این پرونده را تا کشف فرار مالیاتی ۱۱ میلیاردی دنبال و در نهایت ۲ متهم دخیل در این مورد را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری “انارما” صادق نیک نفس فرمانده انتظامی شهرستان انار، امروز سه شنبه ۲۲خردادماه ۱۴۰۳ در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان به وقوع یک مورد فرار مالیاتی پی بردند.

وی ادامه داد: پلیس با بررسی های بعدی متوجه شد که ۲ نفر برای فرار از مالیات، تمامی معاملات و انتقالات وجوه خود را از طریق حساب بانکی یک شهروند دیگر انجام می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی قضایی این پرونده را تا کشف فرار مالیاتی ۱۱ میلیاردی دنبال و در نهایت ۲ متهم دخیل در این مورد را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی در این رابطه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مربوط به تخلفات و جرایم اقتصادی موضوع را به پلیس و دیگر نهادهای مربوطه گزارش دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی