یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

محمدحسین شاکری گفت:کاهش نزولات جوی در سالهای اخیر و خشکسالی که با آن مواجه شدیم با کاهش سطح منابع تامین آب شرب همراه بود که این مسئله تابستان سخت و پرتنشی را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ” انارما ” ؛ محمدحسین شاکری رییس اداره آبفا امین شهر گفت:کاهش نزولات جوی در سالهای اخیر و خشکسالی که با آن مواجه شدیم با کاهش سطح منابع تامین آب شرب همراه بود که این مسئله تابستان سخت و پرتنشی را به همراه دارد.

وی عنوان کرد:با پیگیری بعمل آمده توسط فرماندار شهرستان انار و مصوبات شورای تامین و همچنین پشتیبانی مدیر عامل شرکت آبفا رفسنجان و همکاری اداره منابع آب و برق شهرستان عملیات تجهیز یک حلقه چاه که سالها پیش از مدار بهره برداری خارج شده بود به شبکه توزیع آب امین شهر با موفقیت به پایان رسید.

شاکری افزود: با اجرای این عملیات که با همت تلاشگران آبفا به انجام رسید تا حدودی مشکلات افت فشار امین شهر و گلشن رفع خواهد شد.

رییس اداره آبفا امین شهر در پایان از همشهریان گرامی خواست بحث مدیریت مصرف آب را جدی گرفته و برای بهره مندی نسل آینده از این نعمت الهی روش های صحیح مصرف آب را در برنامه روزمره خود لحاظ کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی