یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

در مدت ریاست جمهوری آیت الله شهید رییسی با تمام توان خدمات ارزنده ایشان رابازگو و از دولت با تمام قدرت حمایت کردم و در برابر بی مهری ها و طعنه ها و تمسخرها ایستادم

بسم الله الرحمن الرحیم
قال علی(ع)؛ فرصت ها چون ابر می گذرند، پس فرصت های خیر را غنیمت شمارید

۴ سال گذشت، با همه فراز و نشیبها، با همه تلخی ها و شیرینها، تلخی از آن جهت که نتوانستم آنچه شایسته مردم خونگرم و مهربان دو شهرستان رفسنجان و انار بود به انجام رسانم. شیرینی از آن حیث که در این ۴سال تمامی توان خود را برای انجام مسئولیت نمایندگی بکار گرفته، شب و روز نشناختم و تمام تلاشم را برای بهبود امور بکار بردم، ولی باید اذعان داشت چه بسیار مشکلاتی که از توان من و مسئولان شهر خارج بود، در این مدت کوشیدم فارغ از هرگونه ریا کاری، محافظه کاری،صرف هزینه های غیرضروری و تشریفاتی و تلاش برای جلب نظر خلق بدون توجه به رضایت خدا، چه در سطح ملی و چه در سطح استان و شهرستان آنچه که حق بود، عمل کرده و بر زبان برانم، در حد توان شایسته سالاری را جایگزین حزب بازی و جناح بازی کردم و شاهد بر این مدعا کمترین تغییرات در سطح مدیران را در این دوره تجربه کردیم، چون اصولا تغییرات اتوبوسی و جایگزینی دوست و رفیق ولو غیرمتخصص را نه به مصلحت شهر و نه به مصلحت مردم می‌دانم.

هر چند به گفته بعضی دوستان دلسوز و انقلابی ام سبدرای خود را خالی نمودم ولی راضی ام که درحد توانم کوشیدم شایسته سالاری را جایگزین خط وجناح نمایم.

اکنون پس از چهار سال تلاش برای خدمتگزاری شما مردم فهیم دو شهرستان با سربلندی و بدون بدهکاری به هیچ شخص و جریانی مسئولیت را واگذار می‌نمایم.

هرچند خود را مدیون شما مردم دانسته و تلاش خواهم نمودتجربیات خود را برای بهبود امور در اختیار نماینده منتخب شما مردم قرار دهم‌‌.

مردم نجیب رفسنجان و انار خدا را گواه و شاهد میگیرم که در این ۴سال لحظه ای از یاد شما غافل نبودم خواب و استراحت را کم کردم تفریح و مسافرت را جز پیاده روی معنوی اربعین بر خود حرام کردم تا گوشه ای از مشکلات شما را سامان بخشم.

در سطح ملی و وضع قوانین کشوری تلاش کردم به فرموده مقام عظمای ولایت نماینده همه مردم کشورم باشم، نگاه ملی و نگاه کلی را بر مسائل جزئی، بخشی و منطقه ای ترجیح دادم و همه هم وغمم این بود که مشی و رفتارم همراه وهمگام با ولایت باشد.

در سطح کلان مشارکت جدی در ارائه وتصویب قوانینی همچون جوانی جمعیت، مجوزهای کسب و کار، بیمه همگانی رایگان، رتبه بندی معلمان و…ازجمله قوانینی بود که رضایتمندی مردم را به همراه داشت.

ازجمله افتخاراتی که درمجلس یازدهم صورت گرفت دعوت از آیت الله رئیسی برای ریاست جمهوری بودکه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان ملت از ایشان برای قبول مسئولیت ریاست جمهوری دعوت کردند، وقتی ایشان بواسطه اطاعت پذیری از ولایت و حکم ریاست بردستگاه قضا از این امر استنکاف کردند با مراجعه به دستگاه‌های مهم و تصمیم گیر کشور و بزرگان نظام حجت برایشان تمام وقبول مسئولیت نمودند.

افسوس و هزاران افسوس که سید محرومان دیگر دربین ما نیست و ما یکی از بهترین انسانهای بین زمین و آسمان را ازدست دادیم.

در مدت ریاست جمهوری آیت الله شهید رییسی با تمام توان خدمات ارزنده ایشان رابازگو و از دولت با تمام قدرت حمایت کردم و در برابر بی مهری ها و طعنه ها و تمسخرها ایستادم و این را از افتخارات دوره نمایندگی خود می‌دانم.

و اینک با خاطری آسوده و باسپاس بیکران از تمامی شما مردم در هر کجا که احساس کنم میتوانم به نظام اسلامی و مردم آن خدمت نمایم ازهیچ کوششی دریغ نخواهم نمود.

همراهی و همکاری با مسئولان شهر، درمیان مردم بودن و حضور درجمع خانواده معظم شهیدان جزو افتخارات من دراین دوره محسوب می‌گرددکه از این حیث خداوند بزرگ را شاکرم.

در اینجا بر خود لازم می‌دانم از تمامی مسئولین شهرستان بویژه ائمه جمعه محترم شهرهای رفسنجان، انار،کشکوئیه،صفائیه، بهرمان و امینشهر،فرمانداران محترمی که در این ۴سال به یاری ام شتافتند،تمامی روسای ادارات و سازمانها بویژه اداراتی که در خط مقدم کار جهادی و سازندگی بودند، بخشداران محترم بخش‌های مختلف شهرستان رفسنجان و انار، تمامی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی نمایم و از تمامی شما بزرگواران و مردم عزیز در برابر قصور و تقصیرهاطلب عفو نموده و برای تمامی شما بزرگواران توفیق و سر بلندی آرزو نمایم.

توصیه اکیدی که به نماینده محترم و منتخب شما مردم دارم این است که فرصت را غنیمت بشمارند و از فرصت و مسئولیتی که خداوند و مردم بر دوششان گذارده اند برای ارتقاء و پیشرفت دو شهرستان حداکثر استفاده را بنمایید، ‌اینجانب نیز آمادگی کامل دارم تا در این زمینه و برای ادامه طرحها و اقدامات نیمه تمام هر آنچه در توان دارم دریغ ننموده و دست همکاری بفشارم.

خداوند به همگی ما توان خدمت صحت و سلامت و عاقبت بخیری عنایت فرماید.
و آخردعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین.
حسین جلالی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی