یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ | Sunday 7 July 2024

حسن قاآنی گفت: مشترکین باید از قوانین مطلع باشند تا از بروز جرائم و تخلفات احتمالی در بخش آب جلوگیری شود .

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حسن قاآنی سرپرست امور آبفا شهرستان انار ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب ، گفت: مشترکین باید از قوانین مطلع باشند تا از بروز جرائم و تخلفات احتمالی در بخش آب جلوگیری شود .
وی از شهروندان فهیم شهرستان انار خواست : با رعایت صرفه جویی در مصرف آب ، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مصرف آب ، مراتب را به سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا استان و شماره ۳۴۲۰۳۰۱۳ امور مشترکین شهرستان ، اطلاع رسانی فرمایند .

قاآنی به چند مورد از قوانین و نحوه استفاده مشترک از انشعاب آب و فاضلاب به شرح ذیل پرداخت .
۱- انجام لوله کشی های داخلی آب و مسئولیت اجرای صحیح آن به عهده مشترک بوده و شرکت فقط موظف به تأمین فشار متعارف شبکه آب می باشد و در مورد ساختمان های چند طبقه ، مشترک می بایستی با نظر کمیته فنی شرکت با تعبیه مخزن ذخیره ، آب به صورت آزاد وارد آن شود و به وسیله پمپاژ از این منبع ، فشار در طبقات ساختمان را تأمین نماید .
۲- در مواردیکه در شبکه افت فشار و یا کمبود آب وجود دارد مشترک اجازه نصب پمپ برروی شبکه آب شهری به طور مستقیم را نخواهد داشت در صورت تخلف ، شرکت نسبت به قطع انشعاب آب تا برچیدن پمپ اقدام خواهد نمود .
۳- شرکت تعهدی در قبال تامین آب فضای سبز و مصارف استخر و مشابه آن را نداشته و مشترک حق ندارد از آب اشتراک خانگی و غیر خانگی درج شده در قرارداد برای تأمین آب فضای سبز و غیره ملک خود استفاده نماید و در صورت. فراهم بودن امکانات فنی کافی برای شرکت ، باید جهت تامین آب موارد فوق الذکر ، انشعاب جداگانه با کاربری مربوطه درخواست نماید .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مانوس می‌کند

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: دشمنان سعی دارند آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و ریشه‌های انقلاب را بزنند مشارکت بالا باعث می‌شود که دشمن همچنان مثل گذشته مایوس باشند ...

یادداشت های خصوصی